Gisterennamiddag zijn wij onze eerste lading LP's & concert badges gaan afhalen van de dubbel LP "Elvis In Concert". Vandaag gaan de eerste bestellingen buiten volgens het principe "wie eerst betaalde zal eerst geleverd worden". Het mag gezegd, deze uitgave van GRM is wederom een schot in de roos. Prachtige haarscherpe foto's, mooi harde binnenhoezen en een poster met 2 badges. Dit zal ongetwijfeld één van "DE" releases zijn van 2026. Heeft u deze nog niet besteld, doe het dan nu voor het te laat is. Binnen enkele weken komt de rest van onze bestelling binnen en kunnen wij overgaan tot verzending van alle bestellingen. |